You are currently viewing فایل اکسل پرسشنامه اینریچ،35 ماده ای و 4 خرده مقیاس (سطح آزمودنی در هر مقیاس تعین و تفسیر مختصر بطور خودکار نمایش داده می شود.)

فایل اکسل پرسشنامه اینریچ،35 ماده ای و 4 خرده مقیاس (سطح آزمودنی در هر مقیاس تعین و تفسیر مختصر بطور خودکار نمایش داده می شود.)

  • Post author:
  • Post category:دسته‌بندی نشده
  • Post comments:0 دیدگاه

فایل اکسل پرسشنامه اینریچ،35 ماده ای و 4 خرده مقیاس (سطح آزمودنی در هر مقیاس تعین و تفسیر مختصر بطور خودکار نمایش داده می شود.)


برای اولین بار فایل اکسل پرسشنامه زوجی اینریچ:(سطح آزمودنی در هر مقیاس و تفسیر مختصر بطور خودکار نمایش داده می شود.)براي بررسی میزان رضایت زناشویی، پرسشنامه اینریچ انتخاب شده است. این پرسشنامه به عنوان یک ابزار تحقیق معتبر در تحقیقات و کارهاي بالینی متعددي مورد استفاده قرار گرفته است.فورز و السون (1989) از این پرسشنامه، براي بررسی رضایت زناشویی استفاده کرده اند و معتقدند که این مقیاس نسبت به تغییراتی که در خانواده بوجود می آید حساس است. فورز و السون با استفاده ازنمونه گیري تصادفی در تحقیق ملی با  5039زوج نشان دادند که با استفاده از این پرسشنامه می توان با دقت  %95-85بین زوجین خرسند و ناخرسند تمایز قائل شد. هر یک از موضوعات این پرسشنامه، درارتباط با یکی از زمینه هاي مهم است. ارزیابی این زمینه ها در درون یک رابطه زناشویی، می تواند مشکلات بالقوه زوج ها را توصیف کند، یا می تواند زمینه هاي نیرومندي و تقویت آنها را مشخص نماید.این ابزار همچنین می تواند به عنوان یک ابزار تشخیصی براي زوج هایی که در جستجوي مشاوره زناشویی و به دنبال تقویت رابطه زناشویی خود هستند، استفاده شود.این مق …

سایت کتاب دانشگاه همراه همیشگی شما تا رسیدن به هدف

دیدگاهتان را بنویسید