دانلود مجموعه کامل ترجمه و پاورپوینت مقاله مبانی فلسفی در تفکر مدیریت( The Philosophical Foundations of Management Though)

  • Post author:
  • Post category:دسته‌بندی نشده
  • Post comments:0 دیدگاه

دانلود مجموعه کامل ترجمه و پاورپوینت مقاله مبانی فلسفی در تفکر مدیریت( The Philosophical Foundations of Management Though)

دانلود مجموعه کامل ترجمه و پاورپوینت مقاله مبانی فلسفی در تفکر مدیریت( The Philosophical Foundations of Management Though). در این فایل اصل مقاله، فایل word ترجمه مقاله و پاورپوینت ارائه قرا داده شده است. این مقاله استدلال می کند که مدیران ، دانشگاهیان مدیریت و دانشجویان مدیریت از دانش در فلسفه غرب بهره مند می شوند. برای این منظور ، بررسی شش موضوع اصلی فلسفه غرب ارائه شده است: قهرمان گرایی ، خردگرایی ، اثبات گرایی ، رمانتیسم ، اگزیستانسیالیسم و ​​پست مدرنیسم. این بررسی نشان می دهد که موضوعات مسلط آموزش داده شده در مدارس آنژی ریشه فلسفی قابل تشخیص دارند: قدرت در روابط انسانی یک مفهوم قهرمانانه است،مورد آموزش مدیریت از نژاد خردگرایانه است  و اعتقاد به اینكه تحقیق باید یك كار بدون ارزش و استقرایی باشد ، میراث اثبات گرایی است.علاوه بر این ، اهمیت نوآوری یک موضوع عاشقانه است،  پذیرفتن مسئولیت شخصی شخص در قبال تصمیمات یک خواسته متمایز اگزیستانسیالیستی و ایده ای است که جهان ارائه می دهد و وجود انسان بدون پایه های محکم پیام غالب پست مدرنیسم است.   آگاهانه یا نه، به هر طری …

سایت کتاب دانشگاه همراه همیشگی شما تا رسیدن به هدف

دیدگاهتان را بنویسید