برنامه بدنسازی برای انواع تیپ بدنی

برنامه بدنسازی برای انواع تیپ بدنی همه ما از یه جایی رسیدن به تناسب اندام را با شروع یک رشته ورزشی آغاز می کنیم، این برنامه تمرین برای آقایان و بانوان مبتدی است و تعداد تکرار و حرکات انتخابی برای 3 تیپ بدنی لاغر، عضلانی، چاق مناسب است، برای شروع و اطلاع از تیپ بدنی خود مقاله “انواع تیپ بدنی و ویژگی های آنها” را از بخش مجله مطالعه کنید.   زمان: 4 هفته سطح: مبتدی تعداد حرکت: 33 هدف: ماهیچه سازی مناسب برای: همه تعداد روز در هفته:3   PDF …

سایت کتاب دانشگاه همراه همیشگی شما تا رسیدن به هدف
دسته‌ها: علوم انسانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *